De ce este SEO atat de esential?

Consumatorii de astazi se bazeaza pe motoarele de cautare pentru a-i ajuta sa gaseasca totul, de la recomandari pentru restaurante pana la furnizori de software B2B.

Asta inseamna ca, indiferent de ceea ce ofera afacerea voastra, publicul tinta este probabil in cautare de anumite produse sau servicii pe motoare de cautare precum Google. Si daca doriti sa le atrageti pe site-ul vostru, aveti nevoie de optimizare seo.

Dar daca ati petrecut mult timp cercetandu-va optiunile cu marketingul digital, probabil ati mai auzit asta.

Odata ce ati acceptat acest lucru, urmatoarea intrebare logica este cum sa faceti optimizarea motorului de cautare.

De aceea, pe aceasta pagina, vom explica exact ce face SEO atat de important, precum si cateva tehnici de optimizare a motorului de cautare si instrumente de optimizare a motorului de cautare pe care le puteti utiliza pentru a va creste vizibilitatea online.

Optimizarea motorului de cautare, sau SEO, este o strategie pentru imbunatatirea clasamentului site-ului  in rezultatele motorului de cautare.

Aceasta implica identificarea cuvintelor cheie si a expresiilor pe care le foloseste publicul tinta atunci cand cauta produse sau servicii precum ale voastre, apoi sa lucreze pentru a se clasa bine pentru acele cautari, dar si sa nu subestimeze puterea unui advertorial SEO.

Desigur, aceasta este o explicatie simplificata – si puteti consulta resursa noastra despre „ce este SEO” pentru o privire mai aprofundata asupra optimizarii motoarelor de cautare. Si cand va uitati la pasii implicati in optimizarea unui site, factorii sunt similari. Trebuie sa creati continut care sa corespunda nevoilor si intereselor publicului, apoi sa gasiti modalitati de a obtine linkuri catre continutul respectiv de pe alte site-uri.

Daca tineti cont de aceasta relatie pe masura ce va dezvoltati strategia SEO, puteti selecta cuvinte cheie si puteti crea continut care sa corespunda imaginii pe care doriti sa o aiba brand-ul vostru.

Unul dintre cele mai mari avantaje ale SEO este ca nu implica plata pentru spatiul publicitar. Luati in considerare modul in care functioneaza campaniile publicitare traditionale. Stabiliti locatia in care doriti sa apara brand-ul, indiferent daca se afla pe un anumit canal TV sau post de radio sau pe paginile unei reviste sau in ziare.

Apoi, platiti compania care detine acele suporturi de plasare. S-ar putea sa platiti pentru difuzarea anuntului pentru o anumita perioada de timp sau intr-un anumit numar de probleme. De indata ce perioada respectiva a expirat, anuntul nu mai apare si nu mai genereaza rezultate pentru afacerea voastra. Internetul a schimbat drastic aspectul procesului de vanzare pentru multe companii.

Asta pentru ca astazi, consumatorii au acces la o multitudine de resurse utile care ii pot ajuta sa afle despre optiunile lor inainte de a vorbi cu un reprezentant de vanzari.

Si cu optimizarea SEO, puteti deveni parte a procesului de invatare.

Acest lucru este valabil mai ales daca combinati eforturile SEO cu marketingul de continut. Atunci cand creati continut informativ, valoros, aveti ocazia de a construi incredere si credibilitate cu potentialii clienti la inceputul fazei de cercetare. O agentie SEO Bucuresti poate ajuta in aceasta directie de imbunatatire!