SEO, o alegere corecta!
Pentru a genera stiri online de calitate, antreprenorii si prorpietarii de bloguri, site-uri si alte retele de socializare, trebuie sa ia in considerare puterea unei campanii SEO.
Rata de conversie cu SEO este mult mai mare decat orice alte forme de marketing digital si traditional, am acoperit-o rapid mai sus. Cand obtineti ochi asupra afacerii voastre prin SEO, acestia au cautat deja afacerea sau serviciul oferit.
SEO este adesea comparat cu traficul de pe retelele sociale, mai ales pentru ca acestea sunt cele mai mari 2 surse organice de trafic din lumea digitala. Dar aici se termina asemanarile, potentialii clienti cautand foarte rar sa ia decizii de afaceri pe Facebook, de exemplu.
Desi o campanie de calitate SEO necesita timp, daca este facut corect si fara tactici umbre, rezultatele vor dura ani de zile.
In functie de nivelul de SEO de care aveti nevoie, de multe ori munca depusa astazi va dura ani de zile, cu o intretinere generala necesara de atunci. Daca va aflati pe o piata de consum competitiva, acest lucru va necesita mai mult timp si efort.
Odata cu publicitatea in momentul in care nu mai platiti, rezultatele se opresc. Desi SEO nu se intampla peste noapte, rezultatele nu se pierd peste noapte (cu exceptia cazului in care angajati o practica umbrita si primiti o penalizare de la Google).
In fiecare an, de cand internetul a devenit SEO de masa, iar activitatea de cautare a crescut. Nu prezinta semne de incetinire. Nu este niciodata prea tarziu sa incepeti sa faceti optimizari pentru afacerea voastra, dar cu cat mai repede, cu atat mai bine.
Indiferent de tipul de afacere, faceti marketing online, acum puteti utiliza numarul tot mai mare de utilizatori de internet pentru a va atinge obiectivele. Daca sunteti capabil sa utilizati numerele de internet, trebuie sa cresteti clasamentul pe SERP folosind diferite strategii. Iata cateva motive pentru care ar trebui sa investiti in SEO, indiferent de dimensiunea afacerii voastre.
Daca aveti de gand sa-l asumati online, trebuie sa incepeti cu generarea de plumb. Este adevarat ca mai mult trafic s-ar putea sa nu se traduca intr-o conversie mai mare, dar, in cele din urma, veti incepe sa clasati foarte mult si, cu timpul, strategia implementata.
Prin implementarea unor tactici SEO, cum ar fi crearea de linkuri pe stiri externe, trimiterea de directoare, audit web, optimizarea cuvintelor cheie si analize, printre altele, devine mai usor sa atragi trafic relevant si acest lucru creste in cele din urma vanzarile pe site-ul tau.