Produse importante ce asigura succesul in domeniul HORECA

Exista mai multi factori care influenteaza succesul unui restaurant sau al Evident, calitatea este intotdeauna cel mai important lucru, insa nu trebuie sa uitam de importanta aspectului preparatelor.

Detaliile fac toata diferenta si pot fi cruciale pentru succesul sau esecul business-ului. Unul dintre aceste detalii este prezentarea preparatului (aspectul acestuia). Brutariile in special pot profita de aceasta tehnica, expunandu-si si infrumusetandu-si produsele intr-o vitrina. Cu toate acestea, chiar si un restaurant poate folosi acest instrument, organizand bufetul intr-un mod placut si atragator. Un bufet organizat, decorat si bine gandit va oferi cu siguranta mai multa incredere consumatorului.

Aspectul mancarii influenteaza direct alegerea preparatelor, asa ca este destul de des sa mergem la restaurante si sa gasim fotografii pe pereti si, uneori, aceste feluri de mancare nici macar sa nu se regaseasca in meniul localului. E clar ca acestea sunt puse doar pentru a ne atrage. Cu toate acestea, aspectul farfuriei per total nu este o tehnica simpla, deoarece este necesar sa fiti sensibil si sa combinati o serie de factori atunci cand decorati. Unul dintre factori este vesela, iar in acest caz, piese cu diferite formate au devenit populare si sunt utilizate pe scara larga in restaurante.

Un alt punct important il reprezinta ingredientele care alcatuiesc preparatul, care pot fi folosite si in decor, dar bucatarii avertizeaza: ar trebui sa decoram un fel de mancare doar cu ingrediente care fac parte din compozitia sa si sa nu adaugam elemente care ar trebui aruncate.

Cu ajutorul produselor de vesela speciale HORECA  vom determina imaginea companiei in fata consumatorilor. In ciuda faptului ca gustul este cel mai important atunci cand mancam, acesta va fi ultimul prezentat clientului, aspectul si mirosul fiind primele, deci este un factor decisiv succesul servirii.

Aceasta situatie functioneaza perfect si cu fructele si legumele. Un mar mai frumos din punct de vedere vizual va atrage mai multa atentia consumatorilor. Iar acest lucru poate fi implementat in farfurie, dar nu compromite niciodata gustul mancarii. Este important sa va definiti publicul, astfel incat aspectul sa fie aliniat cu acesta. De exemplu, daca intentia este de a atrage copiii, alimentele mai colorate vor atrage mai multa atentie.

Acest lucru este legat si de mediul unitatii, care trebuie sa fie in concordanta ceea ce se serveste. Felul de mancare si decorul vor defini ceea ce reprezinta unitatea, asa ca ambele trebuie sa se combine intr-un mod pozitiv.

Dintre cele cinci simturi pe care le avem, mancarea este de obicei puternic legata de trei dintre ele: gustul, mirosul si vederea.  Deoarece ultimul care se prezinta este gustul, mirosul poate insela, deoarece mai multe ingrediente dintr-o masa elibereaza arome diferite si pot deruta consumatorul.

Dar viziunea este incapabila de a insela, ceea ce vedem este perceptia reala despre despre ce este vorba si rareori ne amagim pe noi insine cu acest simt. Cu alte cuvinte, daca preparatul este bine prezentat pentru ochi, eventual si pentru gust, intregul fel de mancare servit va avea succes.

Vesela unui restaurant este unul dintre cele mai importante elemente de baza ale intregului aspect culinar. Si desi multe restaurante o subestimeaza si isi servesc mancarea in ustensile de bucatarie comune si fara o strategie, daca stiti sa profitati de acest aspect, vesela poate deveni un instrument puternic pentru a atrage clienti si a-i fideliza.

Va recomandam sa alegeti vesela de restaurant din materiale si forme utile, neporoase si usor de curatat, usor de depozitat, iar dimensiunea preparatelor trebuie sa fie adaptata tipului de experienta culinara si cantitatilor de mancare pe care restaurantul obisnuieste sa le serveasca. Totul trebuie sa fie variat si versatil, astfel incat mancarea sa poata fi servita confortabil clientilor.

Pe de alta parte, materialele din vesela trebuie sa aiba o rezistenta termica ridicata la frig, caldura, precum si la zgarieturi si caderi, astfel incat stralucirea si calitatea acesteia sa reziste mai mult de 300 de spalari.

Desigur, vesela voastra trebuie sa joace un rol de marketing si sa se potriveasca cu stilul si ambianta restaurantului, atat din punct de vedere al culorilor, cat si al formelor. Estetica este fundamentala, deoarece ne permite sa folosim vesela ca un element care atrage atentia, care este memorabila pentru clienti si, desigur, care se potriveste experientei culinare ca o manusa. Procedand astfel, vesela devine un instrument de marketing puternic pentru restaurant si puteti profita de el dincolo de functia sa practica.

Este important ca vesela sa completeze, nu sa umbreasca, mancarea. In consecinta, este o idee foarte buna sa aveti vesela „speciala” cu forme mai originale pentru anumite tipuri de feluri de mancare si bauturi, completand vesela generala. Puteti avea, de asemenea, sare si piper si boluri de salata cu design surprinzator, care ofera ustensilelor de bucatarie acea nota deosebita.

Daca aveti un buget ceva mai mare si creativitate, puteti crea si concepte pentru meniul vostru si puteti avea vesela pentru fiecare moment al serii. Una mai simpla, care este mai mica pentru antreuri sau gustari. Sau una diferita ale carei culori se potrivesc cu felurile principal, ori alte tipuri de vesela care este mai delicata si mai feminina pentru deserturi. Este o combinatie eclectica care va oferi clientilor o experienta mai holistica.

Unele restaurante considera ca este mai practic si mai rentabil sa aiba vesela din carton, de exemplu, deoarece mancarea este deosebit de grasa  sau dificil de mancat. Daca aceasta idee se potriveste bine restaurantului, asigurati-va ca vasele de masa sunt, de asemenea, reciclabile si realizate din materiale mai durabile. Plasticul este respins din ce in ce mai mult ca material, in general din cauza schimbarilor in obiceiurile de consum si a constientizarii pentru planeta. Asadar, asigurati-va ca restaurantul vostru nu merge impotriva acestei tendinte si ca isi poate face, de asemenea, partea, poluand mai putin.