Pasii de la A la Z pentru a inchiria o imprimanta de birou
Gata asta este, iti deschizi afacerea. Ai o multime de planuri, o multime de idei. Usor, usor, ele incep sa prinda contur si in cateva luni sau un an iti vezi visul cu ochii. Afacerea ta e in picioare, ai inceput sa ai clienti, sa ai un spatiu de birou si tot asa. Suna foarte bine pana aici dar in nici o poveste de success nu sunt mentionate treburile marunte. Cu ce printezi contractele ? Sau materialele pentru clienti ? Sau planul de afaceri cand mergi sa cauti investitori ?
Asadar, ai nevoie de o imprimanta. Poate crezi ca cea de acasa, pe care printai foarte rar, ar fi o solutie. Dar ai incercat sa printezi pe ea 100 de pagini la rand ? Va dura foarte mult. Si cum esti la inceput de drum nu este cazul sa investesti in cumpararea unei imprimante. Cel putin nu in primii 2 ani. Asa ca poti inchiria.
Am scos pentru tine care sunt pasii de la A la Z cand vrei sa inchiriezi o imprimanta si la ce sa te astepti.
- Contacteaza o firma de specialitate. Da, ai auzit bine. Exista firme care se ocupa cu inchiriere copiatoare second hand, de echipamente pentru scanare sau printare.
- Apeleaza la serviciile lor de consultanta. Cu putin noroc, sunt gratuite. Da, si aici ai auzit bine, se ofera un serviciu de consultanta. Daca nu crezi ca este util, afla ca peste 5% dintre veniturile unei firme se duc pe activitatea de imprimare. Nu-i asa ca pare mai pertinent acum sa existe un serviciu de consultanta ? Aceia sunt bani din veniturile firmei care se duc pentru un serviciu pe care l-ai considera banal, printare unor documente. In cadrul serviciilor de consultanta vor fi evaluate nevoile firmei tale (de la volum de printare lunar, viteza de printare dorita si alte specificatii).
- Livrarea se face la adresa la care ai nevoie. Dupa ce ati stabilti care sunt nevoile, ce imprimanta este potrivita in acest moment al activitatii si care este cel mai avantajos abonament pentru tine, imprimanta va fi livrata (gratuit) la sediul firmei tale. Va fi montata de catre tehnicinii firmei furnizoare, cu toate setarile si testele necesare. Poate fi realizat si un training pentru utilizarea corecta a imprimantei.
- Se furnizeaza mentenanta echipamentului pe durata abonamentului. Daca se intampla sa nu mai functioneze aparatul de copiat, din diverse motive, firma asigura mentenanta. Aceasta consta in alimentarea cu toner sau alte consumabile (acestea sunt stabilite in baza abonamentului); se fac diverse revizii ale aparatului; timpul de interventie este unui cat se poate de rapid, de obicei o zi lucratoare; in cazul unor posibile defectiuni repararea nu presupune costuri suplimentare. Poti incepe cu un copiator konica minolta c257i pentru a testa calitatea unui astfel de serviciu.
Acestia sunt pasii unei inchirieri de echipament de printare pe care ii vei urma daca te decizi sa colaborezi cu o firma de specialitate.