Designul unui logo de la A la Z

Inainte de a lua contact cu angajatii, cu produsele, cu serviciile, clientii si partenerii vor analiza inainte de toate logo-ul firmei. Nu vor petrece mult timp pentru a-l observa si pentru a trage o serie de concluzii, motiv pentru care acesta trebuie sa fie realizat in mod corespunzator si sa fie de impact, incat sa atraga privirea de la primele secunde si sa faca o impresie buna.

Ce vor spune despre tine potentialii clienti si parteneri daca ai un logo de calitate

Ca iti respecti clientii

Pentru a-i convinge pe clienti sa-ti patrunda in magazin si sa apeleze cu incredere la serviciile tale, trebuie sa ai unul dintre acele logo firme corecte din punct de vedere tehnic, care sa exprime cu adevarat cine esti si cum doresti sa-ti transformi compania pe viitor. Cu logo firme de calitate atentia este captata imediat si lasa loc de interpretari, pornind de la premiza ca o firma care are o imagine de top, va oferi de asemenea servicii pe masura.

Ca esti axat pe dezvoltare

Oamenii sunt preocupati constant de dezvoltare. Iar cerintele lor iau amploare si devin tot mai riguroase. Si putem anticipa ca asta isi doresc si ei de la acea companie care-i surprinde printr-un logo firme elegant, inovator, sa arate ca domina tendintele si sa se faca remarcati cu usurinta in prezent si viitor, prin folosirea marcii tale la care apeleaza in detrimentul concurentei.

Confera un sentiment de siguranta

Cel mai important lucru pentru parteneri si clienti e ca o firma sa le ofere un sentiment amplu de siguranta. Prin aceasta siguranta data de un logo ne referim la faptul ca profesionismul pe care il poate emana acesta, reflecta in acelasi timp si calitatea serviciilor, orientarea catre nevoile lor si, implicit, asigura o buna colaborare.

Cum trebuie facut designul unui logo de impact?

Pentru a beneficia de logo firme de impact, acestea trebuie realizate in format vectorial de catre persoane specializate. PMV Media dispune de toate ustensilele necesare pentru a da nastere unor logo firme premium, de la partea tehnica si de soft unde se folosesc instrumente avansate, pana la graficieni si experti avizati pentru crearea imaginii brandului.

Acestia au grija sa realizeze imaginile si asocierile de tip imagine-text astfel incat ele sa fie pe deplin lizibile, usor de inteles si, mai presus de toate, sa exprime un mesaj pe care proprietarul firmei doreste sa-l faca cunoscut catre cei din mediul inconjurator. Se va alege un format si o paleta de culoare reprezentativa societatii si profilului de activitate, care va descrie cu usurinta obiectul de activitate, numele firmei sau deviza acesteia.

Dupa ce PMV Media a primit acceptul asupra conceptului realizat initial, va demara pasii necesari pentru a da nastere propriu-zis la logo-ul final, ce este livrat in diferite formate care permit a fi utilizate pe o serie de materiale publicitare destinate angajatilor, pe panoul de la intrarea intr-un magazin, in ziare si reviste, pe email, pe documentele oficiale ale companiei si in zeci de alte locuri acolo unde este necesar.