Categorii
Fără categorie

Creare site prezentare ecommerce

Realizare site de prezentare sau magazin online Bucuresti Constanta

Pentru a vă ajuta să luați o decizie, vom analiza caracteristicile mai multor platforme populare care sunt cele mai populare în dezvoltarea magazinelor online. Unele dintre ele sunt motoare cu plată, iar altele sunt gratuite (open source). În acest articol vom analiza CMS-ul gratuit.

Pe lângă prețurile bune, gama de produse și o serie de alți factori, calitatea implementării tehnice a site-ului influențează și succesul magazinului online, funcționalitatea disponibilă și capacitatea de a regla.

Un factor critic în succesul comerțului electronic este alegerea SMC. La ce să ne oprim: cea mai simplă soluție pentru a începe rapid sau pentru a implementa o platformă complexă și care necesită resurse, cu o cerere către un supermarket online? Sau poate există vreo soluție optimă, sensurile de aur? În acest soi este ușor să te pierzi.

După lansare și etapele inițiale ale dezvoltării afacerilor în tranzacționarea online, se pare că principalul lucru este să faci vânzări și să obții primii clienți. Dar după ce fluxul de vânzări devine stabil, iar cantitatea de bunuri și prezența vor începe să crească, este posibil să vă confruntați cu o serie de limitări tehnice. Apoi vine înțelegerea faptului că alegerea potrivită a CMS pentru magazinul online, de fapt, este departe de ultima importanță pentru succesul proiectului în ansamblu.

După câteva luni, devine clar că s-a atins plafonul de vânzări, iar pentru a continua, este necesar să se extindă gama. Și pentru a atinge un nou nivel de dezvoltare și servicii pentru clienți – perfecționați semnificativ funcționalitatea tehnică.

Dacă inițial ai ales magazinul online greșit script, nu este pregătit pentru scalare și încărcări, această sarcină va costa proprietarul afacerii și mulți bani. În același timp, în unele cazuri, punerea în aplicare a obiectivelor stabilite poate fi complet nefuncțională. Aceasta înseamnă că trebuie să începeți totul de la zero.

O situație similară se întâmplă și în cazul în care un motor auto-scris este utilizat ca CMS pentru un magazin online. În mod implicit, o astfel de dezvoltare va costa de mai multe ori, chiar și în comparație cu un sistem „plătit”. Nu mai puțin costisitoare vor fi costurile pentru asistență, întreținere, remedieri permanente ale erorilor etc. În plus, în cazul modificărilor, va trebui să cheltuiți deseori bugetul pentru implementarea capabilităților care sunt disponibile în sistemele gata implicit.

Cred că ați luat deja în considerare ceea ce alegerea greșită a unei platforme tehnice pentru demararea unei afaceri poate fi pentru un proprietar de afaceri. Deci, ce criterii trebuie ghidate atunci când alegeți un CMS pentru un magazin online.

Modele de design pentru site ecommerce.

Acesta este tipul de față al magazinului dvs. online și, prin urmare, acestei probleme trebuie să i se acorde cea mai mare prioritate. În multe feluri, încrederea în vânzător depinde și de acest lucru, deoarece potențialul cumpărător evaluează site-ul, în primul rând din partea vizuală. Cu cât sunt disponibile mai multe teme plătite și gratuite pentru selecție, cu atât sunt mai multe șanse de a face un magazin online care să arate exact așa cum ți-ai dori. Trebuie înțeles că același design adaptiv a devenit deja o necesitate.

Catalogul și cardul mărfurilor.

Acestea sunt cele mai importante componente ale magazinului online și, prin urmare, atunci când analizăm motorul pentru o utilizare viitoare, aceasta trebuie să acorde prioritate. Adăugarea produselor trebuie să fie simplă, iar gestionarea catalogului de produse să fie flexibilă și inteligibilă. Ar trebui să fie posibil să personalizați diverse atribute, deducând caracteristici suplimentare, de exemplu, reduceri etc. Iată un exemplu despre aspectul paginii de produs de bună calitate:

În mod similar, în legătură cu catalogul de produse, trebuie să acordați atenție capacității de a controla afișarea mărfurilor și sortarea acestora folosind diferite filtre. De exemplu, acesta poate fi sortat după preț, data primirii, caracteristici tehnice separate. O astfel de funcționalitate din partea utilizatorului este în special la cerere.

Modalități de livrare și plată.

Oameni diferiți au preferințe diferite, iar ceea ce este convenabil pentru o persoană va fi incomod pentru alta. Prin urmare, proprietarul magazinului online trebuie să ofere clienților să aleagă între diferite opțiuni de livrare și plată. De exemplu, un rezident al unui oraș mare va aborda o metodă de utilizare a curierului și a numerarului, dar un cumpărător care locuiește în contul de retragere va da preferință poștă și numerar la livrare. De asemenea, trebuie să vă amintiți despre o astfel de opțiune, precum recountul final al prețului de achiziție din coș, ținând cont de prețul de livrare. Clientul trebuie să vadă cât va plăti în urma faptului.

Capacități extinse.

Pe lângă punctele de mai sus, funcționalitatea motorului pentru magazinul online poate include o listă foarte mare de perspective. Desigur, nu toți sunt importanți critici, dar unii afectează în mod direct utilizabilitatea, conversia și alți factori de care depinde profitul. Aceasta include eliminarea produselor aferente și vizionate recent, accesări de vânzări și noutăți, formarea seturilor de produse, gestionarea comenzilor și a datelor clienților și lista dorințelor, reduceri flexibile etc.

Costul de întreținere.

Acest punct rămâne de obicei neobișnuit până când proprietarul afacerii se confruntă cu aspectele negative care îi sunt asociate. Indiferent dacă utilizați un CMS plătit pentru un magazin online sau open source, mai devreme sau mai târziu va trebui să implementați diferite lucrări suplimentare. Iar costul lor poate varia foarte mult în funcție de motor. De obicei pentru un sistem popular cu arhitectură de înaltă calitate, nu este doar mai ușor să găsești un specialist, dar prețul muncii va fi mai accesibil, așa cum este dictat de piață.

Platforme gratuite pentru magazinul online

Există destul de multe CMS disponibile pentru magazinul online. În același timp, unele dintre ele sunt deja depășite atât din punct de vedere moral, cât și din punct de vedere al tehnologiei, iar unele nu sunt susținute chiar de dezvoltatorii înșiși. Prin urmare, am decis să luăm în considerare caracteristicile celor care se află în primii trei

În ciuda faptului că dezvoltatorii de sisteme sunt mituiți cu funcționalitate promisă, suport tehnic și alte chifle, CMS open-source pentru magazinul online este la fel de popular. Cert este că multe dintre ele oferă funcționalitate, care acoperă 90% din nevoile unui magazin online tipic, iar rafinările în majoritatea cazurilor sunt de natură individuală, aceste sarcini fiind gestionate perfect de specialiștii agenției web. În acest caz, nu există o mare utilizare din partea modulelor disponibile în ansamblul de bază. Cele mai populare motoare gratuite pentru magazinele online sunt Magento, PrestaShop și Opencart.

Magento

Unul dintre cele mai populare CMS pentru magazinele online din SUA și alte piețe occidentale. Unul dintre avantajele cheie ale Magento este numărul mare de șabloane posibile, plug-in-uri și alte extensii care simplifică considerabil adăugarea de noi funcționalități. Este adevărat, majoritatea sunt plătite.

Creare site ecommerce Magento:

Platforma dezvoltată cu funcționalități deosebite și posibilități largi de ajustare;
Un număr mare de extensii disponibile pe piață, atât plătite, cât și gratuite;
Potențialitatea scalabilității vă permite să nu vă fie frică de posibile probleme atunci când dezvoltați un magazin online în viitor;
Pentru performanțe ridicate și viteză, aveți nevoie de un server dedicat.
PrestaShop
CMS cu cod open source, care, datorită flexibilității sale, este utilizat în mod activ în dezvoltarea magazinelor online de diferite niveluri. În acest moment, creatorii PrestaShop au integrat peste 300 de funcții pentru a rezolva o varietate de sarcini de afaceri. Practic, tot ce este necesar este deja disponibil gratuit, iar nevoile individuale non-standard sunt abordate prin intermediul unor extensii ale terților sau lucrări suplimentare.

Acest motor este o dezvoltare europeană și, conform datelor Wikipedia, numărul de magazine create pe acest CMS a depășit 250 de mii!

Realizare site ecommerce PrestaShop:

Un număr mare de funcționalități încorporate, care este mai mult decât suficient pentru majoritatea magazinelor online;
O mulțime de șabloane moderne de design, adaptate pentru utilizare pe dispozitive mobile, majoritatea fiind cu adevărat de înaltă calitate;
Lucrări de mare viteză chiar și cu un catalog mare de produse cu zeci de mii de produse;
Posibilitatea de a scala de la un magazin online mic la un supermarket online mare;
Costul unor module este mai mare decât media (60-70 euro), astfel încât, în unele cazuri, este mai rentabil să comanzi modificări decât să cumperi o soluție gata pregătită.
PrestaShop este potrivit pentru proprietarii de magazine online care își doresc un proiect „pentru ei înșiși”, cu funcționalități de bază extinse, aspect modern și management flexibil.
OpenCart

Unul dintre cele mai ușor de gestionat motoare pentru magazinele online. Principalul factor este ușurința de a stăpâni panoul de admin, ușurința de a adăuga și gestiona mărfuri. Este adevărat, dezavantajele OpenCart. Simplitatea demarării rezultă din cheltuieli legate de necesitatea completărilor constante și corectarea erorilor. Agenție web specializată în soluții de comerț electronic, design web sensibil, dezvoltare web personalizată și creare de magazine online pe diferite platforme CMS, dezvoltare de programe software individuale, servicii etc. Te poate ajuta cu soluția sarcinilor curente și îmbunătățiri.

Creare site ecommerce OpenCart:

Ușurința gestionării magazinului online de către utilizator;
O mulțime de plug-in-uri, atât plătite, cât și gratuite;
Sistemul în sine este simplu și „ușor”, fără probleme va funcționa la găzduirea virtuală;
Cost redus al lucrărilor suplimentare, deoarece există mulți specialiști care lucrează cu acest sistem;
Șabloanele de proiectare sunt de obicei modificate la o versiune specifică a motorului;
Un număr mare de pagini duplicate care sunt generate de motor este unul dintre dezavantajele sale principale.
În general, această opțiune este destinată numai termenilor mici și limitați ai site-urilor funcționale. Dacă doriți să dezvoltați un magazin online care să funcționeze OpenCart, veți avea nevoie de o mulțime de rafinări, iar complexitatea scalării va fi o problemă-cheie.
Care CMS este mai bun pentru magazinul online?

În general, fiecare dintre motoare este bun în felul său și când trebuie să vă bazați pe cerințele specifice ale afacerii dvs. Este necesar să se țină seama de specificul comerțului, de resursele disponibile și de strategia de dezvoltare planificată. În caz contrar, alegerea inițială greșită va duce la pierderea timpului și a banilor în viitor.

Particularitatea lucrării cu CMS gratuit este că dacă doriți să descărcați și să instalați oricare dintre motoarele open-source pentru a-l încerca în lucrare. Dar persoana fără competențele tehnice adecvate pentru a face alegerea motorului pentru magazinul online nu va fi ușoară. Prin urmare, dacă aveți astfel de întrebări și nu știți la ce să vă opriți, contactați specialiștii agențiilor web și cu siguranță vă vor ajuta să luați decizia corectă.

Dezvoltarea web personalizată, crearea și asistența magazinelor online cu compania WebiProg vă va permite să obțineți următoarele caracteristici: integrare cu sisteme de plată, optimizare SEO, optimizare rapidă, securitate și, de asemenea, asistență tehnică profesională.