Ce să folosesc – AZOT sau AER în anvelope ?
Niciodată nu e timpul trecut să mergeți la nivelul următor atunci când vine vorba despre gazul cu care faceți presiunea anvelopelor mașinii voastre. Puține firme dezvăluie secretele umplerii cauciucurilor cu azot. Vadrexim o face pentru toți aceia care doresc să facă diferența și să aleagă cele mai bune anvelope.
Trebuie să știți, în primul rând, că principalul avantaj al anvelopelor umplute cu azot este că pierderea de presiune este mai lentă, deoarece gazul din anvelopă se eliberează mai încet decât aerul. Dacă vreți să conduceți mereu cu anvelopele umflate corespunzător, cu o presiune constantă, este bine de știut că veți avea un consum mai mare de combustibil, dar și o durată de viață mai mare a cauciucurilor.
Din registrul secretelor: dacă doriți anvelope de calitate premium, dacă mașina voastră este sport, „de putere” sau curse, azotul este soluția pentru cauciucuri fiabile și de anduranță. Azotul este folosit pentru a umple anvelopele mașinilor de viteză deoarece asigură o presiune constantă în cauciucuri și nu se crează diferențe de „comportament” în timpul unei curse.
Luați în considerare varianta azotului dacă achiziționați o mașină nouă cu anvelope care trebuie umflate prima dată, mai ales dacă aveți o stație de umplere cu azot în proximitatea locuinței voastre. Bugetul este ceva mai mare, însă vă scutește de verificarea periodică a presiunii aerului din cauciucuri.
Încă un secret, la Vadrexim, în această perioadă, găsiți anvelope de iarnă la super prețuri. Încă un detaliu: beneficiile anvelopelor umplute cu azot față de anvelopele cu aer obișnuit nu sunt semnificative pentru invoca un cost mai mare sau dificultatea de a găsi stații cu azot. Costul nu este atât de mare pe cât s-ar crede, iar fiabilitatea de care dă dovadă mașina după o asemenea procedură merită. Consultați-vă cu specialiștii pentru a afla detalii, studiați site-ul Vadrexim.ro și alegeți în cunoștință de cauză.